تبلیغات
کلینیک مجازی فیزیوتراپی مهر - حركات اصلاحی فیزیوتراپی برای اصلاح گودی كمر
 



تمرینات اصلاحی فیزیوتراپی برای كاهش قوس كمر.  الف - مطابق دو شكل بالا فرد قوس كمر خود را كم و زیاد میكند   در این وضعیت تمركز فرد باید بر روی قوس ناحیه كمر باشد.  در حین انجام حركت زمانی كه فرد كمر خود را بالا می اورد می بایست سر و گردن را پایین ببرد و بلعكس.  شكل  پایین سمت چپ : در این وضعیت فرد  رو به جلو خم میشود    خم شدن باید به اندازه ای باشد كه فقط كتف ها از زمین بلند شوند و انتهای كمر همچنان در تماس با زمین باشد.        شكل پایین سمت راست:  فرد درازمی كشد و در همین حالت ابتدا شكم خود را داخل میكشد و سپس  در همین  وضعیت پا را بالا می برد. همین تمرین باید برای سمت دیگر هم انجام گیرد فقط دقت شود حین انجام تمرین  شكم داخل نگه داشته شود.
سلام تمرینات سه بار در روز و هر مرتبه به تعداد ٢٠ بار انجام گیرند. ترتیب تمرینات مهم نیست


آدرس ما در اینستاگرام:آدرس ما در آپارات:Image result for aparatآدرس ما در تلگرام:






نوع مطلب :
برچسب ها : حركات اصلاحی، اصلاح قوس كمر، گودی كمر،
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


کلینیک مجازی فیزیوتراپی مهر
درباره وبلاگ

سلام

این وبسایت به همت اینجانب فیزیوتراپیست علی تاجیک و همسرم فیزیوتراپیست مهسا مظاهری ایجاد گردیده است ، امید است بتوانیم خدمتی به شما دوستان کرده باشیم.
لحظات خوشی را برای شما
ارزومندیم
ایمیل اینجانب :

sir.tajik@yahoo.com

آدرس ما در تلگرام
www.telegram.me/PHYSIOTHERAPISTALITAJIK

مدیر وبلاگ : فیزیوتراپیست علی تاجیک
موضوعات
نظرسنجی
تمایل دارید بیشتر چه مطالبی در این وب سایت مورد بررسی قرار گیرد







آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :
آپارات
مپ

                    
 
 
 
کپی ممنوع