در پاسخ به دوستان  که در رابطعه با کمر درد سوال کردند باید جواب بدهم نقش فیزیوتراپی در درمان کمر درد بسیار حساس و اساسی است .باید پذیرفت در حیطه فیلد پزشکی هیچ متخصصی به اندازه یک فیزیورتاپیست به موضوع اسکلتی عضلانی وعصبی تسلط ندارد ، گاها دیده شده بیماران سعی میکنند با درمان های دارویی یا استفاده از بریس خود را درمان کنند در حالی که تنها یک ارزیابی مناسب به وسیله یک فیزیوتراپیست و اجرای درمان های الکتروتراپی ، درمان های دستی ، موبیلیزیشن ، منیپولیشن و لیزرتراپی و جدیدا درای نیدلینگ میتواند بسیار موثر و مدعی شد درمان اصلی برای یک کمر درد بوده است . در بسیاری از مواردی که بیماران با تشخیص دیسک هرنییشن و یا اسپینال استونوسیس به فیزیوتراپیست ارجاع داده میشوند در صورتی که در معایناتی که همکاران فیزیوتراپیست انجام میدهند مشخص میشود درد بیمار به دلیل آن دیسک یا عارضه نبوده بلکه در واقع سیستم عصبی اسکلتی و عضلانی دچار مشکل شده  است . درمان فیزیوتراپی در اکثر موارد  برتری  خود را نشان داده است .

نوع مطلب : درمان های فیزیوتراپی، اختلالات نورولوژیک، اختلالات ارتوپدی،
برچسب ها :